Rusch med en skruv lös

Säsongsöppning ikväll och nästan utsålt. 
En helt fantastisk höst på Konserthuset väntar oss. 
Svarta (nå, de har en gång varit svarta) byxor, vit skjorta och svarta skor blev dagens klädsel. 

Naturligtvis kunde jag inte hitta min kavaj. Jag undrar så vart jag har gjort av den. 
Fick låna Kats kavaj då hon var den enda av oss som kunde gå på minglet och konserten. Lyllos hon. 

Vi var lite trötta i morse men sen tog vi oss och klarade av folkmassorna innan konserten. 
Folk tror aldrig att de ska hinna in innan tredje ringningen och vill gärna tränga sig i kön men vi behöver aldrig hålla konserten utan kan starta på tid. 
Hur det går till vet jag inte, bara att man är trött efteråt. Skönt trött.  

Ikväll unnade vi oss ett glas skumpa efter stängning, det var vi värda. 

Sen till dagens bildfråga. 

Hur många killar behövs det för att skruva i en skruv i rulltrappan? 

Ja, ni ser rätt! Fem stycken, fyra tittar på och en skruvar. 
Likadant var det igår. Undra på att renoveringen drar ut på tiden...

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback