Resebilder och träning

Nu sitter jag vid en dator som jag lovade igår och ska försöka få med mina bilder.
Alla vet ju redan vilken hejare jag är på fotografering och den här resan var inget undantag.
 
Tack älskade familj, Ove, Sofia och Lehandro för att vi tillsammans fick en så bra vecka.
 
Nu är batterierna laddade till max och inga semesterdagar behöver tas ut över jul och nyår, för jag har nämligen inga kvar. Hade inte ens dagar så det räckte till Kroatienresan, men det har jag löst genom att jobba som en galning nu i augusti och september.
 
Jag har lärt mig att uppskatta gott bröd doppat i fin olivolja och salt. Mmmmm!

Split från ovan en klar lördag kväll i september.
 

Vi har fått vara tillsammans med kärleksfulla unga människor.
 

Vi har njutit på små uteställen och bara insupit småstadsatmosfären.
 

Vi har testat både gröna, gula och röda drinkar.
 

Här vare' shrimp med spagetti och inte tvärtom! 22 stycken närmare bestämt.
 

Fint väder på hemresedagen!
 

Fina!
 

I en annan tankevärld. Gud, vad det där satans ärret på halsen stör mig, men jag bjuder på det. Mådde så bra vid det där tillfället.
 

Och morgonpromenaden med Chili en krispig höstmorgon i Märsta gör ju att livet känns toppen.
 
I morse var jag uppe med tuppen och drog till SATS med Bodilski. Vi hade en alldeles egen personlig tränare, Julia, som hjälpte oss med bra övningar för damer i 40+-åldern.
Jävlar vilken träningsvärk jag lär ha i morgon. Men - som Christer Björkman sjöng -  I morgon är en annan dag.
 
Idag har jag även fått följa med och sett hur en äkta bombhund arbetar. Så fantastiskt att se en riktigt bra sniffhund leta och arbeta. Vi har haft konsert för riksdagens alla 349 ledamöter och hela huset med alla butiker fick enligt order från polisen stänga efter bombletningarna vid 14-tiden.
 
Inga bomber hittades och det var ju trevligt.
 
// Najno
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback