Öm onsdag

Träningsvärk är ju egentligen jätteskönt att ha. Då vet man att man har tagit i på sina övningar på gymmet. 
I morse var jag dock dödligt trött. Tre (3!) väckarklockor, en vibrator under madrassen och en Ove som försökte väcka mig. 
Nå, jag kom upp till slut men idag var det segt att jobba. Tur att det är så mycket folk att man inte hinner känna efter hur trött man är. 

Tågen var så försenade på vägen hem att jag kom hem tidigare. Fråga mig inte hur det gick till men hemma var jag en kvart tidigare än jag brukar. 
Soffi bjöd på kyckling med jordnötssås. Mums, det blir en smaskig matlåda i morgon. 
Lite herrbesök har jag också haft på jobbet. Björn, en kille jag jobbat med på Jetpak och inte träffat på 11 år kom in och hälsade på. 
Han läser bloggen och tänkte att ett litet besök skulle vara kul. Fan, vad kul att ses igen, det var som igår att träffa honom. 

Lite kvällsärenden och hundpromenad fick avsluta denna onsdag mitt i veckan. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback