Dammig bildgåta

Fick en snapchat från långa killen idag. 

Längtade hem mer än nånsin. Jag ville också gosa med voffis. 

Idag var det relativt lugnt så jag dammade hela butiken och fyllde på varor. 
Det var fridfullt att gå där och torka hyllor. 
Varför kan jag inte tycka att det är lika mysigt att damma härhemma? Ja, det kan man undra. 
Fick en liten godnatt-grattis-i-förskott-present av dottern. 
Folie formad till en ros. 

Innehåll: hemligt. 

Dagens bildfråga: 
Häromdagen fick en kollega en goodiebag från Apoteket. Den innehöll bland annat en dryg meter lång "remsa" av latex eller gummi. 
Vi undrar alla vad det är. 


Varsågod att gissa, inget rätt svar finns hos mig iallafall. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback