Svisch, kalas och tvätt

Som jag skrev i förra inlägget så glömde jag ju en del presenter till det kalaset jag skulle på idag. 
Ett 4-årskalas och ett (för mig) försenat 8-årskalas. 
Det var till att sätta sig i röda faran och svischa fram och tillbaka till jobbet. Har ju gjort det där förr om man säger. 
Hämtade upp svägerska på vägen tillbaka och sen kunde jag andas ut. 


Stor lycka med en "Frozen"-tårta!!!!

Underbart att träffa familjen på Oves sida, få god mat, prata, skratta, spela spel och bara må fint. 
Tack så jättemycket. 

Efter kalaset åkte jag och tvättade bilen och hemma fortsatte jag att tvätta tvätt. 

Förkylningen har nu åkt ner i bröstet och jag låter som en kråka när jag pratar. 
Ja, ja det får gå ändå. 

Ett stort grattis också till Petra Forsberg som fyller år idag. Grattis!

//najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback