Snurrigt med träning

I morse var det snurrigt värre och när jag precis är klar för avfärd så spyr Chili i Oves säng. Fick riva upp lakan och kolla hennes allmäntillstånd. De sekunderna gjorde att jag missade bussen och därmed blev sen. 
Att jag aldrig lär mig att starta dagen med marginal. 

Men sen fortsatte dagen med massor av trevliga och skrattiga telefonsamtal med ivriga kunder. 


Tänk att det är så kul att utmana sig själv om att försöka luska ut vem personen är på andra sidan luren. 
All respekt till våra äldre som har så otroligt mycket spännande att berätta om man bara ger sig lite tid. 
För tid är ju faktiskt det enda vi har. 

Dottern frågade om jag ville träna med henne. Ville och ville?!
Jag ville träffa henne men vi kunde ju ha gjort nåt roligare tyckte jag från början. 
Men sen stramade jag upp mig så där som jag faktiskt kan om jag vill. 
Så på med träningskläderna och sen var vi klara för ett entimmespass. 
Hur kul och jobbigt som helst. 


Jag jobbar på min hållning! 


Jag tror jag vill ha större rumpa! 

Tack Soffi för att du, på din lediga dag åkte in till stan, drog med din lata mamma och fick henne på toppenhumör. 
Du är guld värd. 

//Najno

Psst... Bodilski är på semester och jag måste ju hålla mig i form tills hon kommer hem och jagar upp mig i ottan två dagar i veckan. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback