Skrapa giraff?

Har hamnat i soffan och ligger och överväger om jag ska flytta mig till sovrummet. 
Borde naturligtvis göra det men det var så fridfullt i vardagsrummet ikväll. 

Var hos tandläkaren i morse och fick beröm för fina välskötta tänder. 
Hon sa att jag väl använde både eltandborste och tandtråd, vilket jag INTE gör. 
Men jag låter henne tro det. 
Efter tandis svischade jag och röda faran så snabbt till tåget att giraffen ramlade på golvet. 

Men på vägen hem ikväll stod han upp hela vägen, till och med i rondellen. 

Och apropå kväll, ikväll var första gången denna höst som jag fick skrapa rutor innan jag kunde köra hem. 

Äh, nu skiter jag i det här och går och lägger mig. 
Hörs i morrn! 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback