Pigg och alert

Uppe med tuppjäveln för ett snabbt läkarbesök i morse. Nej, jag är inte sjuk. 



Fast här ser jag lite sjuk ut. 

En arbetsdag som gick i ett rasande tempo. Herregud, vad orkestern är populär. 
Konsert ikväll som jag först tänkt gå på, men jag längtade hem för mycket. 
Dottern och långa killen hämtade mig vid tåget. 
De fixade middagen och jag väntade sen in Ove och mötte honom ute med Chili när han kom hem sent från sina aktiviteter med innebandyn. 
Då höll jag på att frysa arslet av mig. 
På bara ett par timmar blev det vinterkallt. 

Nej, nu ska jag smörja in mina torra 
fötter med en superbra kroatisk fotkräm. 

Billig var den också. Vi handlade massa roliga vardagsprylar såsom tvålar, tandkräm etc. Märken som inte finns här hemma, alltid kul att prova.  
Bra tips om man inte vill köpa souvenirer. Köp det du kan använda när du reser! 

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback