Måndag gör jag - ingenting - NOT!

Ikväll när vi satt på terminal 5 på Arlanda och käkade sen middag sa jag till familjen: 
- Usch, vilken slappardag jag haft. Jag har inte gjort nånting. 
Ove sa: 
- Du har säkert gjort en massa, tvättat och så. 

Då tänkte jag igenom min lediga dag; sov tills jag vaknade, tre promenader med Chili, tvättat, vikt en helvetes massa nytvättat, diskat tre maskiner, dammsugit, ätit lunch, börjat läsa en väldigt bra bok jag fått av mamma, skjutsat Sofia till jobbet. 


Höga krav på mig själv? Inte alls!

Fick sällskap av en giraff i röda faran. Han ramlar enbart i högersvängar. Ska skärpa mig och göra de (svängarna) mjukare. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback