Jobba med bullar

Dottern är glad för sitt senaste inköp. 
Det gör mig glad också. 


Idag var det två snoriga, nysiga medarbetare som jobbade med de andra två friska. 
Jullan och jag verkar ha samma skit. 

Men vi kämpade på och klarade av både visning och två konserter med mycket sista-minutenfolk. Man känner sig så nöjd efter en sån arbetsdag. 
Vi passade även på att fira Kanelbullens dag med färska bullar från Vetekatten. Tipptoppbullar!!!


På vägen hem fick jag riktig lust att laga mat så det blev min specialare, kyckling med ärtor med lite trist. 
Supergott! 


//Najno

Psst... Glömde presenterna till i morgon på jobbet. Det blir att svischa med röda faran!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback