Hej från Billy

Hej, jag heter Billy och idag och på söndag bor jag på Lycko. 

Jag är supersnäll, lydig och helbusig på samma gång. Men så är jag bara ett år. 


Jag har hela kvällen försökt leka med den äldre damen Chili men hon bara blänger på mig. 
Om jag hoppar på hennes huvud kan jag få igång henne och det är helkul. 

Vi har varit ute i skogen och sprungit som galningar. De jag bor hos i helgen trodde jag skulle bli trött då men jag blir aldrig trött. Livet är för roligt! 


Här försöker jag göra mig till och visa att jag är kul men se hur hon blänger den där tanten. 

Matte och husse är på fest och i morgon hämtar de mig. 
Nu passar jag på att sova i Chilis korg så värmer jag upp den till henne när hon dunsar ner där senare inatt. 

Det är inte klokt vad snäll och omtänksam jag är. 
Fast jag bara är en lill-kille. 

//Billy genom Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback