Träna i snöslask - rena cirkusen

Alla visar så fina snöbilder från idag när vinterns första snö föll i Stockholmstrakten. 
Själv huttrade jag och vovve i skogen och klampade blöt lera. 
Och så här såg Rosersbjörken ut i "snöyran". 

Sådär lagom ljuvligt va?!

Bodilski och jag tränade i morse och SATS Hötorget verkade ha haft pippi på att sätta upp ur-funktion-skyltar, då både toalett och ribbstol hade såna lappar. 

Tillfälligt ur funktion. Men för helvete. 

Dagen gick i ett rasande tempo med konsert ikväll. 
Mycket folk precis som vanligt och present fick jag av glad och nöjd kund. 

"Att få bli glad av fin service - en kulen dag kan aldrig vara fel."

Hur gulliga är inte en del människor?!

Jag fick fint sällskap hem på tåget, som var totalförsenat (det snöade ju lite). Soffi och långa killen åkte hem från stan samtidigt med mig. Mycket trevligt. 

Och hemma var det rena cirkusen sen. 



Äh, satan i gatan vilken bra dag det blev. 
Tack!!!!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback