Mot ljusare tider

I år kommer Stockholms stad satsa ännu mer på julbelysning i det offentliga rummet. Och Konserthuset blir en del av den "upplysningen". 

Fint va?! Om du inte ser kommer här en närbild på en av pelarna.  

Kolla in skyltsöndagen den 23/11, då blir det så fint, så fint. 

Hoppade in på Hötorgshallen och köpte lite gotta till fredagsmiddagen med Ove. 
Det märktes till och med i rulltrappan att det var fredag. 

Obligatorisk påse för en del. 

Själv nöjde jag mig med årets första julmust. Läskigt, för jag kan dricka hur mycket som helst av den. 

Men det måste vara Apotekets! 

Ove,Chili och jag tog en kvällstur med bilen och hämtade Sofia på Arlanda. Bussarna gick plötsligt inte och det tar ju inte mer än sju minuter att åka dit, så det var snabbt fixat. 
Härligt med en kvällsutflykt. 

Och hallen hemma är ju så ljus och fräsch och välkomnande. Har precis gått med i Facebookgruppen, som givit ut boken Orka Torka, där man inte behöver skämmas för att ens hem inte alltid är i tipptopp. Skönt med människor som bjuder på sig själva och inte tar sig själva på så stort allvar. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback