Jakten på den försvunna koftan

Lite halvstressig morgon med regn som hängde i luften. 
På jobbet blev det rushigt på slutet då sista konserten i vår succé Tonsättarfestivalen för Anders Hillborg gick av stapeln. 
Fantastiska recensioner gjorde att även denna konsert var otroligt välsåld. 
Det är kul när det går bra. 

Underbara dottern stod och gräddade pannkakor när jag kom hem. Vi är ju vana att äta sent så pannkakor kl 22 är liksom normalt för oss. Dessutom har vi väl alltid lyckats pricka in alla veckodagar utom just torsdagar för pannkakor. Knäppa familjen. 

Sen var det så att jag fick en väldigt fin (och dyr) kashmirkofta av farmor när jag fyllde år. Den där satans koftan har jag använt en gång och sen bara försvann den. 
Jag har letat som en galning i hemmet och inte funnit den. Till sist blev det idag en fixering hos mig att hitta den så jag vände upp och ner på innehållet i garderoben och nu har jag hittat den. 
Jag hade vikt ihop den och lagt den bland mina kortärmade toppar. 
Tänk så tokig jag är!!!

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback