Helgonens helg

Fredagkväll vet ni, då orkar jag liksom inte hålla ångan uppe utan somnar tidigt. 
I morse vaknade vi tidigt till en härligt regnig dag. 
Frukost med ägg och bacon till Nyhetsmorgon. 

Jag skulle ha jobbat idag men vi kunde låta mig vara ledig.  Som "straff" får jag jobba i morgon söndag istället då vi har konsert. 

Igår morse var det så otroligt härligt ute med frost precis överallt. Njutning!

Och fina trädet har tappat nästan alla sina löv. 

Eftersom det regnade idag tillät vi oss att mysa och kolla film mest hela dagen. 
Jag somnade bara till en liten stund. 
På kvällen kom ungdomarna och hämtade upp oss gamlingar och sen åkte vi hela familjen upp till kyrkogården och tände ljus och tänkte på de som inte är med oss längre. 

Det var dimma även ikväll och så där härligt mysko som det bara är på en kyrkogård. 
Gillar att vandra omkring där i mörkret. 

Nu blir det dagens fjärde film att kolla. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback