Hallå där!

En helledig helg är till ända. Två hela dagar, lördag-söndag utan planer, utan evenemang, utan krav. 
Lördagen blev för mig en lång filmdag. 
Bland annat fixade Lehandro så jag kunde se den underbara filmen " the Grand Budapest Hotel", se den och bli glad. 

Bästa soffläget. 

Hämtade Soffi på Arlanda, käkade lördagsmiddagen från Max. 
Sen gjorde de unga sig i ordning inför fest. 
Försenad Halloweenfest. 

Fy satan och möta honom en mörk natt. 

Rådjuret från Lyckoskogen. 

Idag var ungdomarna mindre pigga så Ove och jag packade varsin väska och begav oss till varsin träningslokal och tränade. 
Vi har träningskort på olika ställen tyvärr, men vi möttes på parkeringen efteråt iallafall. 


För min del gick det sådär. Det var skitmycket folk, nån gruppträning i styrkehallen, så eftermiddag på söndagar går bort. 
Gick igenom kroppen iallafall och det var skönt att duscha efteråt. 
Sen handlade jag middag och gjorde kalasmat. Lammfärsbiffar med fetaost, ugnsrostad sparrispotatis och mangochutneysås. Det var supergott och blev matlåda över till mig. 
Katsching! Där sparade jag 90:-, som en lunch kostar ute. 

//Najno

Psst ... Grattis alla pappor på Fars dag. Speciellt till min fina, snälla, bästa pappa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback