Får det lov att vara lite fika?

Som ni alla vet älskar vi att fika på jobbet. Vid halv 4-tiden är det alltid någon av oss som blir lite sötsugen. 
Vi kan vara "duktiga" och äta frukt och ibland slår vi på stort. 

Stort och stort. Liten men naggande, vansinnigt god från Gateau. Tack Anki Bagger. 

Idag ville vi ha mums-mums men det nyöppnade Coop i t-banan hade bara skumbollar i sitt eget märke. 

De fick duga dem också! 

Sen är jag så glad för Anki Bagger köpte ett datumljus till mig på sin väg hem idag. Har letat men inte funnit något. 

Fast nån julpyntning hinner jag inte med i helgen. 
Massor med aktiviteter väntar, till att börja med är det min jobblördag. 
Tjoho! 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback