Vattengympa vs Eurovision

Hm, vad ska man välja? Vattengympa eller TV-kväll med semifinal i Eurovision? 


Valet blir ju betydligt lättare av att jag glömde badväskan hemma och en av kompisarna inte hade lust att gympa. 
Vad gör man?

Jo, man ber tjejerna helt enkelt komma hem till mig och kolla på Eurovision tillsammans. 

Fy satan vad kul det blev. Det märktes att vi inte setts på ett tag för så fort det var en tråkig låt (och de var en del) så började vi prata mitt i låten. 
Det var ett tag sen jag skrattade så mycket som ikväll. 

Foten i mitten tillhör Pinglan, hon är så blyg. 
Tack Ärstin, fru Svensson och Pinglan för en fantastisk tisdagkväll. 
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback