Välkommen hem Ove!

Hela dagen idag ägnade jag åt städ, tvätt och hundvård. 
Linneskåpet fick sig en genomgång och en svart sopsäck fylldes med urblekta fula påslakan och handdukar. Hur många badlakan får man egentligen ha till hårfärgning i ett hem? 
Och hur många fula badlakan ska den stackars hunden ha? 
Nä, ut med skiten. Vi har ju ändå massor kvar. 
På skogspromenaden såg jag att någon ställt ut sina gamla trädgårdsmöbler i backen. Snacka om återbruk! 

Barnen fixade tacomiddag, mums och jag hade bara att sätta mig vid dukat bord. 

På sena kvällen kom Ove hem. Skönt att ha honom hemma igen. Pojkarna HJ-17 tog brons i en cup med killar som var ett eller två år äldre. 
Stort grattis Arlanda Griffins! 

Nu är alla samlade i familjen och förhoppningsvis kan jag somna i tid i natt. 
Ska ju upp med den där tuppjäveln i morgon. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback