Utbildning och uppvaktning

Inte för att jag vet hur det gick till men jag kom i tid i morse 8.30 till Clarion Hotel Sign för Stockholmsutbildningen 2014. 
Stockholm Visitor Board anordnar den för oss som jobbar med turister i Stockholm. 

Det var kul att få tips om vår fina huvudstad och förhoppningsvis kan vi hjälpa våra gäster ännu bättre. 
Hotellet var väldigt fint och på toa var jag tvungen att fota toapappret. Första gången ever. 

Jodå, pappret var svart! 
Undrar hur miljövänligt det var att framställa det. 
På lunchen fick Kats och jag lust att prova något nytt ställe. 
Vi hittade en pärla högst upp i PUB-huset med stans snyggaste utsikt. 
God mat även om den inte var helt varm. Kats bad om uppvärmning och fick en helt ny portion. 

Efter jobbet åkte jag med blommor till farmor, som fyllde år i måndags. 
Hon bjöd på pannbiff och vi fick en lång pratstund. 
Härligt med en så aktiv och pigg 94-åring. 
Jag hann hem lagom till Greys' anatomy, världens bästa serie. Tack Soffi för att du lärde mig se den. 
//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback