På äventyr med min PT

Man får inte ligga på latsidan när man begåvats med personlig PT. Jag hade kunnat slappa idag också men Pinglan drog med mig ut på äventyr. 
Vi styrde kosan med röda faran mot Uppsala och där parkerar visst folk lite hur som helst. 

Vi grundade träningen med en räkmacka på Ikea. 

Sen hade vi knappt en timme på oss innan varuhuset stängde så det blev till att nästan springa. 
Vi stötte på lite varor som hette som Pinglan. 

Och sen fick ju jag köra styrketräning med allt vi handlat, fastän jag försökte plocka ur lite varor ur Pinglans påse. 

Ni ser, jag slet som ett djur! 

Det blev en riktigt rolig shoppingtur. Tack för det Pinglan. 

Oj, vad den här helgen bara rusade iväg. 
Nu tar jag ett djupt andetag och laddar upp för en intensiv lite darrig vecka. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback