Moruppvaktning och sommarkväll

Satan, jag glömde ju visa vad min gulliga dotter uppvaktade mig med på Mors dag igår. 

Ett fint silvrigt påspaket från souvenirbutiken på Arlanda. (Där har jag gått mycket och suktat i mina dar.)

En underbar sommargubbe till fönsterbrädan, fin kökshandduk (som jag köpt till så många men inte till mig själv) och en strut med Årechoklad. 
Fy tusan vad glad jag blev. 
Vi brukar inte ta så allvarligt på Mors eller Fars dag. Vi ger varandra presenter lite hur som helst här. 
Se det blev en riktig uppvaktning. Tack Soffi! 

Ikväll på sista prommisen luktade det liljekonvalj i skogen. 
Jag kunde ju inte låta bli att plocka en liten bukett för eget bruk. 

Jag klippte de lite för mycket så nu drunknar de nästan i lilla mjölkkaraffen från faster Arna. 
Men doftar gör dem! 

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback