Farväl, tjoho och träning

Morgonen började med att ta farväl av dottern som ska tillbringa fyra dagar i London. Saknar henne redan. 
Sen tog Chili och jag en skön vårpromenad och hamnade under den blommande häggen. 

Pappa opererades idag och läkaren skulle ringa mig efter operationen och tala om hur det gick. 
Jag har suttit som på nålar hela dagen med mobilen vid min sida men inget samtal kom. 
När jag gick från jobbet ringde mamma. Då hade pappa själv ringt henne och berättade att doktorn glömt ringa mig. 
Kändes ju som bortkastad energi. 
Operationen gick jättebra och pappa hade låtit bra i telefonen. 
Jag rusade vidare till inspelning på Voice. 
Tog en powerwalk till Södra station och på tåget hem peppade min PT mig till att träna på kvällen.
Jag grundade med kolhydrater till middag. 

Fortsatte med röjning av lägenheten (passar på när jag är ensam). 
Sen bytte jag om och tog en supersnabb lång promenad med vovvis. 

Det var uppvärmningen. Därefter körde jag ett Tabatapass på mattan. 
Chili trodde att vi skulle leka så hon stod på min rygg medan jag gjorde "Plankan". Jag låste ut henne för att kunna köra passet ifred. 
Fy satan vad jobbigt men skönt. 

Nu kommer vi sova ovaggandes båda två. 
Natti natti. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback