Thank God it's Monday

Snurrig måndag blev det. 
Dottern är ju vanligtvis hundvakt på dagarna men nu när hon är borta så blev det rörigt i morse när vovvis skulle till mormor. 
Jag klarar ju inte "nya" rutiner på morgonen. Jag med mitt underbart dåliga morgonhumör. 
Det gjorde att jag missade måndagsmötet men röran redde ut sig efter ett par timmar. 
Efter jobbet gick jag till Classe Ohlson och köpte mig en ny klockradio, som väcker en med ljus. 
Jag har redan förbrukat en som nu är lämnad till återvinning. 
Kolla vad snygg den är: 

Liten och diskret. Räknar med att vakna på gott humör i morgon. 
Kvällen spenderade jag med att tvätta mattor, köra ett par diskmaskiner, byta sängkläder, dammsuga lite mer konfetti och bada hund. 
Nu är alla rena och fina och ligger i nybäddade sängar. Vilken lycka! 
Och när jag var ute på sista kisspromenaden mötte jag fru Svensson. Fick sällskap på kvällsturen, trevligt! 

Dottern har hört av sig. Hon och långa killen har det toppen med fint väder och mysigt hotell 

Jodå, livet är rätt härligt när alla är glada och nöjda. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback