Relax

Det är så skönt, äntligen har jag kommit tillrätta med min usla sömn. 
Igår fredag slappade Ove och jag lite lagom i soffan och jag släckte vid halv tolv och vaknade helt utvilad vid 9-tiden i morse. När klockan var 12.30 hade vi gjort mer än på en hel lördag när vi sover bort halva dagen. 
Ni som läser bloggen vet ju att vardagsrumsbordet blev missfärgat av konfetti förra helgen. 

Herr Svensson reklamerade konfettin och fick en härlig ersättning från Överskottsbolaget. Gentilt!

Idag begav vi oss till Barkaby på jakt efter ett nytt bord. 

Vi hittade till slut ett perfekt bord men det var naturligtvis slutsålt. 


Det blir att vänta till mitten av april på det. 
När vi kom hem gick Ove på innebandymatch och jag tog en vårpromenad med Chili. Lilla snart 5-åringen som fortfarande leker som en valp, jag bara älskar det! 

(Bild från Siljansnäs i februari) Nog för att det har snöat här men det är inte mycket kvar av den nu. 
Idag har det bara stormat. 

Lite piff hemma och så fick jag veta att jag måste jobba i morgon söndag. 
Nåväl, det blir nog bra det med. Stackars Jullan har åkt på nåt riktigt ordentligt skit och vi vill inte att hon kommer och smittar oss. 
Dagen kommer nog gå fort och på kvällen hämtar vi Sofia och långa killen på Arlanda, för i morgon kommer hon hem, våran kanariefågel. 
Tänk vad tyst det är när hon inte är hemma. 
Längtar efter dig Soffi, min älskade unge. 
//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback