Lugn torsdag med längtan efter dottern

Jobbade sent igår och kom hem vid 21. Orkade inte hålla på och plocka och blev så glad när jag upptäckte att jag inte behövde det heller. 
Min nya sovrutin gjorde att jag även igår somnade ifrån bloggandet. Om det här håller i sig blir det lite förskjutning av livet liksom. 
När jag kom hem igår var det rena julafton för mig. 
Två roliga paket hade kommit. 
Dels min fina värmeljuspåse som min kompis Nina Björklund gjort. 

Ni bara måste kolla in hennes Facebook. NB Smycken. 
Du är så bra Nina! 

Sen kom paketet från FN-förbundet med det fina armbandet från SNÖ. 

Ingår i deras kampanj mot barnäktenskap och könsstympning. 
Superfint. 

Så jag känner mig både upplyst och uppiffad. 

Blommorna jag fick av Svenssons i lördags står fortfarande fina. 
Lekte David Attenbourough och kröp in i en tulpan. 



//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback