Vänster vs höger

Det mest spännande som hände idag var dramat på Sveavägen. Från trapphuset på väg från lunchen såg Bodilski vad som hände och hojtade till. 
Tre husbilar (kanske var förarna från England eller nåt) kör MOT färdriktningen. 
Som vi vet är ju Sveavägen rätt hårt trafikerad så det uppstod ett mindre kaos när dessa husbilar upptäcker sitt fel och börjar backa och vid övergångsstället kör över till rätt sida. 

Tack för bilden Bodilski. 

Det tog lite tid för de tre ekipagen att göra sin manöver. Men allt slutade lyckligt. 

Hemma blev det fredagsmys med hela familjen vid matbordet. Mycket trevligt. 
Efter maten tog vi ett parti spel "Med andra ord", ett barnsligt roligt spel. 

Jag undrar om jag klagat för mycket på mina dyra glasögon för jag fick precis en bild från långa killen. 



Hur söt som helst! Såna bågar vill jag ha!

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback