Småputtrig virrpanna

Jo, det blev väl en rätt bra dag, lite småputtrig sådär. 
Bodilski och jag gick på lunch tillsammans.
Jomenvisst kan man gå ut med tofflor om man vill. 

Väldigt trevlig matstund blev det. 

På eftermiddagen klev fröken N in på jobbet. Varje morgon går jag förbi en LCD-skärm med reklam för vårt fina konserthus med hennes nuna och blir glad. 
Därför dags för en selfie med idol. 


Tack för titten fröken N. Så kul att träffa dig igen. 
Och för att höja stämningen ännu mer käkade vi upp tårtan från igår. Vetekattens Sante-tårta, som är helt ljuvlig, även dagen efter. 


På vägen hem fortsatte jag läsa min bok. Den är så himla bra så jag såg bara hur stationen Rosersberg (där röda faran står och väntar) svischade förbi och jag liksom satt kvar! 


Det var bara att fortsätta till Märsta och ta nästa tåg tillbaka. 
Härligt, då fick jag läsa lite till!!!

Här är boken som just nu får mig att fnittra och sitta med ett fånigt leende på läpparna. 

En riktigt feelgoodbok. Det finns en andra del som väntar på nattygsbordet. 
Hurra! 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback