Mera vimsig

Det är liksom ingen hejd på det hela nu i juni (min värsta månad på året) med vimsigheten. 
På vägen hem fick jag detta sms från Kats. 

I två dagar har jag glömt jobbnycklarna hemma. Idag när jag fick med dem hemifrån glömmer jag kvar de på jobbet. 
Och fel matlåda med mig hem. Förlåt Jullan. 

Och när jag var på systemet idag för att köpa en miniflaska vodka att hänga om halsen på blivande student i morgon blev jag så nervös att jag skulle åka fast för langning att jag självmant visade körkortet för kassören. Trots att vodkan var slut och jag bara köpte en flaska vin till mig själv. Kassören höjde på ögonbrynen. Undra på det, toka!

Nåväl, jag kom hem helskinnad. Gick ut med vovve, lagade mat, åt, kolla tv-dokumentärer med ungdomarna, hämtade mannen på station, gick ut med vovve. 
Chili är så glad för jag köpte ett färskt märgben till henne i Hötorgshallen. Mindre mysigt för mig som fick benet i ryggen när jag la mig i sängen nu. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback