Lyx- och pysselmåndag

Efter jobbet idag var jag inte på mitt bästa humör. Dock hade Bodilski kommit tillbaka efter tjänstledighet och det var roligt. Välkommen tillbaka kära kollega/vän. 

Jag tog ett snack med mig själv och ställde till med en riktig fin och lyxig måndagsmiddag. 
Ryggbiff med ugnsstekt delikatesspotatis och en stor sallad. 
Jag till och med la upp allt på finaste faten med guldkant. 


Jag tycker man kan fira även på måndagar. 
Dottern och långa killen gjorde mig sällskap då Ove spelade fotboll. 

Vi hann planera ännu mer för sommaren och nu ligger jag och kollar recept - och blir hungrig. 
Tusan, ingen Plopp hemma! 

Dottern var i pysseltagen ikväll så först blev det ett hårband till Chili. Det tyckte hon var okej att ha på sig. 

Sen virkade hon en mössa med tofs bara sådär. 
Den var Chili inte lika förtjust i för den hade liksom hållare runt öronen. 

Men vi tyckte hon passade bra i den. 

På det stora hela en fantastisk måndag. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback