Efterlysning! En hjärna tack

Idag kändes det inte som om min hjärnan var med mig alls. 
En känsla av att bara irra omkring och inte få nånting vettigt gjort har förföljt mig hela dagen. 
Så vi hoppar helt sonika över åtminstone arbetsdagen och går vidare på min färd hemåt. 
På Rosersbergsvägen fick jag väja för ett tjugotal HD-hojar, som alldeles säkert var på väg till Våfflan i Sigtuna för MC-träff. Brukar inte den vara på onsdagar?

Jag kom hem och middag stod på spisen. Kocken Ove bjöd på spagetti med köttfärssås, killen är otrolig på att laga mat. 
Sen blev det nästan en timmes telefonprat med fru Svensson efter att hon nobbat mitt förslag till promenad. Men lika glad var jag. 
Försökte sen locka Chili till nattpromenad i skogen. Hm, hon verkade lagom road. 


Kan man se mer uttråkad ut? 

Men när vi väl kom ut skuttade hon som vanligt och jag fick henne att modella lite. 

Vår fina glada hund. 

Mattes gosimos!


Mosig matte med flaskbottenögon. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback