Vansinnesuppdrag

Idag hade Sofia och jag bestämt att vi skulle träffa min farmor Herta. 
Helt vansinnigt att gå ut i denna värme med 94-åriga farmor med klent hjärta. 

Men men, hon var väldigt bestämd Herta, hon ville bjuda Sofia på försenad födelsedagslunch och så blev det. 
Vi sökte skugga i Solna centrum och där var det både svalt och lite människor. 
Det blev en väldigt trevlig lunch med politiska diskussioner, som vanligt. 

Tänk att jag alltid känner mig som en jätte bredvid denna lilla stora kvinna. 

Senare på kvällen hämtade jag och Lehandro Sofia från sitt korta kvällspass på Arlanda. 
Jag älskar att vara på den flygplatsen, det har alltid känts som hemma. 
Lukten av flygbränsle och den där speciella "doften" inne på flygplatsen, ja det känns väldigt tryggt för mig. 
När man sen åker till eller från Arlanda så bara älskar jag när planen flyger lågt ovanför mig. 
Är jag miljöskadad eller?! 


Ove var ute och fiskade ikväll och jag var ensam hemma med vovvis och vi gjorde absolut ingenting. 

Finfint!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback