Livet på en ö i havet

I morse vaknade jag till den här fina utsikten. 

Altanen börjar ta form. 

Resten av dagen gick i ett huj. Vi till och med glömde äta lunch. Jag hann somna i fåtöljen, läsa, lösa korsord, pyssla, diska ett par gånger. 
Pinglan gjorde eget pyssel. 

Hon är lite våldsam med både sax och grillkniv. 

Jag målade lite i naturen. 



Grillen är på topp och Myris kollar in bygget. 

Ja, de är otroliga de där byggjobbarna. Altanen är klar och nu är det bara räcken som saknas. 
Vi skyndade oss att inviga med vakthund och ljuvlig utsikt. 

Vakthund i sitt rätta element. Hon skötte sitt jobb galant. 


Grattis till ett bra jobb killar! 

Jag färgade mina ögonbryn, så nu ser jag ut som en medelålders öststatskvinna med buskiga ögonbryn och extrem utväxt i håret. Huga!!!

Nä, fullt så svarta blev de inte!

Det är en kanonstart på semestern. Tack för det Pinglan och Myris. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback