I morgon smäller det

"Carpe fucking diem" står det på en nyckelring jag köpte till Soffi för flera år sen. 
Just nu känns det så. Jag är riktigt sliten efter en helt hysterisk vinter/vår/försommar. Har nog aldrig varit så i behov av vila som nu. 
Har just nu väldigt svårt att vara här och nu och de stackars få kunder som är inne på jobbet har aldrig fått så mycket pyssel och tips från mig. Jag vill ju att de ska stanna länge i butiken så jag får annat att tänka på än att vila. 
Tur att jag ändå har det jobb jag har. Jag  behöver verkligen andra människors energi. 


Den här fina sommarbuketten hade Soffi plockat idag på hundpromenaden. 
Tack gulliga unge! 

Men sen blev jag förbannad igen. 

Varför får hennes trosor plats med sju stycken på en rad när mina bara får plats med två???

Nån jävla ordning får det väl ändå vara?!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback