Glass, smultron och Cola

Idag märktes det att det var sista arbetsdagen inför semestern för många på administrationen. 
Bland annat kom en av cheferna ner till oss och tog upp en glassbeställning. 
Glassen levererades sen personligen. 

Jodå, det är min 88:an längst ner i bild. 
Det var väldigt trevligt. 

Det var en bra arbetsvecka trots orolig mage och idag har vi hjälpt och fiffat med kunder så det stod härliga till. 
Massor med positiv feedback får man dessutom mycket energi av. 

På kvällsrundan tog Chili och jag och kollade om familjen Svenssons hus stod kvar.  De är på resande fot och då brukar vi kissa på deras gräsmatta. Ja, alltså inte jag utan hunden. 

Ikväll gick vi en lov runt huset som vanligt och hittade fullt mogna smultron. 

Jamen det blir man ju bara hur lycklig som helst av. 
Tack för att vi fick sno!


Den där näven glufsade jag i mig. (Och några nävar till). 
Sen gick vi hem och jag kvällsstädade och delade en Cola med mig själv. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback