Flämt och pust

Idag har vi flämtat i värmen. 
Själv har jag legat på soffan i skuggigt varmt vardagsrum och läst nästan hela dagen. 

Superbra ny bok av Viveca Sten. 

På eftermiddagen kom ungdomarna förbi med matinköp så vi fick en skön middag tillsammans. 

Sen satte sig Soffi och målade och då hängde jag på. 

Nästan som när vi gör julkort. Fast 30 grader varmt ikväll. 


Mitt alster. Jag är mer för det abstrakta. 


Soffis alster. Passade jättefint i hennes rum. 

Ove körde riktigt race idag. Packade upp och fixade i glasskåpet med våra nya glas. 
Dessutom satte han upp en hylla till mig där jag ska ha mina halsband (och en och annan klädtrasa) hängande. 


Tack Ove, du är bara bäst. 

Stackars Chili lider i värmen, trots att jag både har kylt handdukar, duschat henne och även klippt ur pälsen. Ingen höjdare att vara lurvig i den här värmen. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback