Roligt - oroligt

Roligt hade jag igår när jag kände mig relativt pigg och Ärstin tog med mig på en liten utflykt till Väsby-Infracity. Vi gick lite i affärer och åt lunch tillsammans. 
Utanför SATS bjöds det på bananer - minsann. 

Och på Rusta hittade jag nästa års plastgran. Årets julgran kostade 600 spänn och det kändes som om smärtgränsen för julmys sprängdes med råge. 

Neongrön, knallblå eller lila? Vilken ska man välja? 
Sofia tyckte vi ska ha en rosa eller vit. 
Nåväl det blev inget inköp, jag ska vara snål denna månad. 
Sen orkade jag ta en tvätt och lite röj kombinerat med vila. 
I morse när jag vaknade hade delar av förlamningen i ansiktet släppt. Skönt, men den känslan har ersatts av smärta i ansiktet. Det känns som om någon bultat mig med knytnävarna i halva ansiktet. Har varit tvungen att kolla flera gånger att jag inte har blåmärken. 
Så där fick jag för att jag kände mig pigg. 
Idag blev det en väldigt lugn dag med bästa Soffi som har servat och pysslat om mig. Tack älskade unge! 
Vi spelade kort på eftermiddagen och provade även ett nytt kortspel. Helkul. 

Så nu tar jag det riktigt lugnt och i morgon är första dagen efter operationen som jag får duscha! Om jag ska!!!

//Najno

Kommentarer
Nina Björklund säger:

Hejsan Bruden
Ja jag märker att du har energi som vanligt :) men att det straffade sig lite dagen efter. Ta det lugnt nu & vila dig i form. På Fredag(morgon) skall jag till Jetpak och hämta Lena vi skall till Carola över Fredagen & då får man se hur dom har det. Puss & Kram på dig

2014-01-09 | 09:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback