Mötesonsdag

Missade tåget med ca 30 sekunder i morse så jag satt kvar i varma bilen och lyssnade på radio i 10 minuter innan jag gick upp på den svinkalla perrongen i Rosersberg. Carpe diem kallas sånt. 

Sen var det en heldagskonferens med skandinaviska användare av vårt brittiska biljettsystem. Britterna kom efter lunch och efter ett antal timmar med engelska som mötesspråk är man lite seg i huvudet (om man inte redan är det). 
Efter konferensen hade vi mingel med bubbel och snittar. Mycket trevligt att skaffa sig nya kontakter så nu har jag en stående inbjudan till Malmöoperan. Den ska jag utnyttja!!

En halv konsert orkade jag med, sen åkte jag hem till dottern och långa killen. 
Hon hade fått köldskador på benen efter en långpromenad med vovven idag. 
Hur fixar man sånt? Det kanske får självläka?!

Nu måste jag natta mig själv för i morgon är det upp med tuppen för ytterligare ett morgonmöte med en annan brittisk leverantör. 
Måste vara smidig i hjärnan då och inte seg. 

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback