Jobbe och teater

I morse hängde jag med Sofia till doktorn. Vi fortsätter nu utredningen på hennes hjärtproblem. Tryck över bröstet, ont i hjärtat och hjärtklappning ska utredas tycker vi. 
Nästa steg blir 24-timmars-EKG. Skönt att läkaren inte ger sig. 

På jobbet rullade allt på som vanligt. Herregud, vad bortskämda vi är med bra beläggning på våra konserter. Men så har vi en orkester i världsklass. 

Efter jobbet hade jag bestämt mig för att gå ensam på teater. Sagt och gjort. Det blev föreställningen "Felicia försvann" fritt efter Felicia Feldts bok med samma namn. Hon är dotter till barnuppfostransgurun Anna Wahlgren. Mycket bra bok, som jag läst och det var en bra föreställning. 
Så min tisdag blev ju topp. Hoppas din också blev det. 
//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback