Hej då julen

Och välkommen ljuset. 
Inte för att det varit så mycket ljus utomhus men i lägenheten blev det allt lite ljusare när allt murrigt juligt försvann. 
Tänk att för en månad sen tyckte man det bara var mysigt och nu vill man bara bli av med skiten. 
Idag har jag förberett mig för att börja jobba i morgon. Drygt två veckor har jag nu varit hemma. 
Det gör fortfarande ont men inget som hindrar mig att göra min plikt. Herregud så pretentiös jag låter!
När klockan ringer tidigt i morgon bitti tänker jag bara "Fan Fan Fan, vad skönt det vore att stanna i sängen."

Men men nu är det bara att jobba vidare med livet och jag känner mig så taggad. 
Det är sant!

//Najno

Psst.... Nu har röda faran väntat på mig länge nog och ska få visa hur hon är i snöväglag. Säkert jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback