Fart och spänning med Christer Glenning

Tidigt morgonmöte. Taskigt morgonhumör. Vilken tur att jag har en timmes resväg till jobbet för då hinner det dåliga humöret lägga sig. Om man dessutom får ett liv av en kompis så blir allt lite lättare. 

På mötet blev jag påmind om att det är jag som jobbar på lördag och inte vilken lördag som helst. Tre (3!) konserter har vi lyckats pricka in på en och samma dag. 
Snacka om att jag lever för dagen. Jag kan inte ens tänka två dagar fram i tiden. Och utan min pappersalmanacka vore jag intet. 

Jag fick iallafall gå tidigare idag då det var väldigt lugnt på eftermiddagen. 
Passade på att kolla rea i stan. 
Handlade mat (vanligtvis Ove som gör alla inköp hos oss).  
Gjorde hemgjorda hamburgare och när jag stod där vid spisen blev jag så sugen på ett glas matlagarvin att jag var tvungen att ta det. 
Mums, vilken lyxig onsdag det blev. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback