Bästa vänner

Idag när jag kom hem hade jag fått ett sånt där handskrivet roligt brev som man så sällan får nuförtiden. 

Det var både häftat och tejpat så jag hann bli lite hysterisk innan jag fick upp kuvertet. 
Inuti låg en ytterligare jättefin påse. 

Och i silverpåsen låg den här godingen!!!

Ett lyckotroll till mig från Pinglan! 
Fy satan vad glad jag blev. 
Dessutom ett fint kort till trollet. 
Tack Pinglan. Åh så glad jag blev. 

Ett lååångt telefonsamtal med fina Sus bidrog också till att dagen blev en bra onsdag även om vi pratade om allvarliga saker med varandra. 

Bild från Laxvik i Halmstad i höstas när Sus gick barfota på stranden. Helt lugnt hav, det var fantastiskt. 

Hemma blev det enchilladas, Sofias senaste specialitet. Vrålgott var det. 

Tack vänner och familj för att ni finns och hjälpte mig komma över att jag försov mig i morse!
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback