Upp med tuppen - fy satan!

Från fest till allvar. 
Jag somnade vid 2-tiden inatt och klockan väckte mig 6.30. Ove och jag tog tåget till Huddinge sjukhus där jag var på återbesök efter min operation på halsen i januari. 

Svaret på knölen har inte kommit så jag vet fortfarande inte om den är helt godartad eller inte. 
Läkaren berättade att hon inte kunde se några tydliga väggar på tumören vilket innebär att den smetat ut sig. Låter sådär tycker jag. 
Men annars är jag på väg att bli bra återställd. Ingen förlamning men lite sned i munnen när jag ler. Det får väl bli mitt nya personlighetsdrag helt enkelt. 
Jag har hela tiden varit otroligt öm och varm under hakan. Stygnen de sytt ihop med absorberas av kroppen men i vissa fall stöter kroppen ut stygnen genom huden. 
Det har naturligtvis min underbara kropp gjort så doktorn fick dra och klippa en tåt som stuckit ut från halsen. Där är det också lite inflammation. 
Inte undra på att jag haft ont så länge. 

Nästa vecka ska jag iallafall börja med simning och vattengympa igen efter ett alltför långt uppehåll på två månader. 
Nu är det fritt fram för bad. 

Från:

Till:


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback