Skit också

Idag ringde Sofia mig på jobbet och sa: 

- Mamma, jag har dåliga nyheter (hjärtklappning!). Det har varit inbrott i din bil. 
Ingen åverkan på bilen men min väska är stulen. 

Och jag svarar; 
- Du hade väl glömt att låsa?! 

Nä, det hade hon inte. 
Senare fick Sofia veta av polisen att det senaste bland tjuvar som stjäl ur bilar är en sändare som stör din fjärrkontroll till din bil. Så trots att du tryckt på låsknappen så låses inte bilen. 

En varning till er alla som är på stora parkeringar, exempelvis ICA Maxi Eurostop. 
Känn efter att bilen är låst när ni lämnar den. Annars vet man aldrig vad som kan hända. 

Skit också, aldrig får man lugn och ro, jag blir galen snart. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback