Lördag i Siljansnäs

I morse vaknade vi till den här utsikten. 

Jag tog bilen till Tempo och köpte frukost, nybakade frallor bland annat. 
Sen åt vi frukost med elden sprakande i öppna spisen. 

Efter lite slapp och dusch åkte vi alla till Leksand och tittade lite i affärerna och käkade lunch. 
När vi kom hem spelade vi Cluedo och därefter lite kortspel, fortfarande med elden sprakande. 

Ove och Sofia hade köpt trisslotter till oss. 
Jag vann på min. 

Och Ove vann på sin. Jag skrapar slarvigt och Ove skrapar noggrant. Så olika vi är men ändå så lika. 
Middagen intogs på restaurang Bosporen i Leksand och sen bar det snabbt hem till stugan för Mellokväll. 
Jag gillar ju Anders Jansson i Hipp Hipp men med det här dåliga manuset blir inte ens han rolig. 
Till och med Chili skämdes. 

Men Sanna Nielsen sjöng så tårarna rann på mig. Åh, vad jag tycker hon är bra. Heja hon!!!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback