Grattis Lennart 50 år

Oj, oj idag fyllde chefen 50 och det firade vi med kaffe och tårta istället för måndagsmöte. 
Det blev presenter ich ballonger och sång. Vi jobbar ju i ett konserthus för sjutton. 
Vidare var det en helt vanlig måndag med ca 150 telefonsamtal och lika många över disk. 
Undra på att man bara vill ha lugn och ro när man jobbat klart. 

Men ikväll var ingen vanlig kväll. Vi var några som var bjudna på middag med Lennart. 

Han hade abonnerat sin favvorestaurang Papparazzi. 
Och herregud vilken god mat jag ätit ikväll. 
Hummerpasta med en halv kokt färsk hummer. Det ni, är vad jag kallar måndagsfestmat. Jag var faktiskt i sjunde himlen under den här måltiden. Ett matminne som kommer stanna i hjärtat länge. 

Det var roligt att få träffa nya människor och göra nya bekantskaper. Och även få träffa gamla och befintliga arbetskamrater. 
Sen fick jag sällskap på tåget hem och dottern hämtade mig vid station. 


Tjo, nu blir det svårt att sova. 
Och jag som ska upp 06.15 i morgon. 
Puh, kämpigt!!!
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback