Glömd torsdag och kom-ihåg-fredag

Ja, igår somnade jag tidigt på rygg (sover aldrig på rygg), med glasögonen på och tuggummi i munnen. 
Jag kom iallafall upp idag men mer än så var det inte. Fick prioritera att gå ut med hunden istället för att duscha. 
På jobbet tyckte de nog att jag såg lite sunkig ut, men vem bryr sig?

Jag skulle ju sluta tidigt för att åka hem och sen åka vidare med familjen till Siljansnäs. 
Jag skulle ha packat igår men somnade som sagt ifrån det. 
Men när kärringen Fischer har kniven på strupen jobbar hon som bäst så jag packade på 10 minuter och nu är vi alla fyra, inklusive Chili Chanel på väg. 

Det känns som om vi alla längtat efter och verkligen behöver vara tillsammans den här helgen. 
Vi ska bara elda i öppna spisen, spela spel och umgås. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback