Tjejer på vift

Idag fick röda faran stanna hemma då jag skulle ut på roligheter efter jobbet. 
Kats och jag begav oss till Musikaliska vid Nybroplan till Books & Dreams författarkväll. 

Vi mötte ett gäng älgar på vägen dit. 

Vi grundade med lite NK-korv (helt nödvändigt) 

Satan vad god den är. 

Musikaliska är en byggnad lite i stil med Konserthuset med massor med marmortrappor och fina detaljer i huset. 


Jorå, det började med att vi köpte lite böcker. 
En ny upptäckt för mig (men inte för Kats) var Tomas Andersson Wij. 
Vilka texter han skriver och vilken underbar röst han har. 

I pausen fick skagenmackor och vin och passade på att få våra böcker signerade. 

Plura var där, Lars Kepler, Hans Rosenfelt med flera var också där. 


Läcker "plafond". 


Vi tog ett extra glas vin och inspekterade våra goodiebags på centralen innan vi skildes åt. 
Kats var hemma på en kvart, jag på en timme. 

Proppfull goodiebag! 

Tack Kats för att du drog med mig på ett lysande äventyr i den mörka decemberkvällen. 
Det piggade verkligen upp! 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback