Film ska ses på bio

Idag blev det en slapp och skön annandag med familjen. 
Vi åkte till Kista och gick på bio "Exodus" (tack mor o far för hundvakteriet). 
Filmen var riktigt, riktigt bra och jag slumrade bara till en pytteliten stund. 

Kärleken övervinner allt var det stora budskapet som jag uppfattade det och jag är benägen att hålla med. 

Efter bion åkte vi hem till vår kinakrog och åt sen middag. I Kista galleria var det så mycket folk som shoppade som om det gällde livet. 
Jag klarar inte av sånt och familjen kände nog lite likadant. 
Tack för det. 

Väl hemma spöade Sofia skiten ur mig i en ny kul variant av Gin Rummy (kortspel). 
Ytterligare två dagars ledigt väntar då jag har sån tur att vi har stängt i morgon på min jobblördag. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback