Byta julklappar med farmor - jo tjena!

Årets sista arbetsdag. Kats, Bodilski, Jullan och jag körde ett sista race för 2014. Nu hägrar 2015 med massor med bra konserter. Ska ta mig i kragen och gå på fler än jag gjort i höst. 
Efter jobbet stack jag hem till farmor i Solna. 
Vi skulle byta lite julklappar med varandra. 
Det gick sådär kan jag säga, eller vad sägs om det här!:

Jo, det är sant. Av jordens alla böcker hade vi köpt exakt samma till varandra!
Känner vi varandra bra, eller?!

Farmor bjöd på små konstverk till smörgåsar. 

Och det är bara hos farmor man dricker te med 60%-ig Strohrom. Starkt och gott!

Och hemma fortsätter vi nu med nyårsmys...

Och dottern är i skapartagen, när jag kom hem hade min Braque-tavla blivit ersatt av en Fischer-fågel. 

Jodå, den fick ben att sitta med på grenen senare ikväll. Den får sitta kvar för den är så vacker. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback